İade Politikası
Garanti, İade, İptal ve Değişim
TÜKETİCİ HAKLARI - CAYMA – İPTAL - İADE KOŞULLARI
Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde DEPAR DAYANIKLI TÜKETİM MALLARI SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ ('DEPAR')’a başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz.
İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir. İade kapsamındaki koşullar aşağıdaki gibidir;
HANGİ ÜRÜNLERİ İADE EDEBİLİRİM?
İadeler mutlak suretle orijinal kutu/ambalaj ve faturası ile birlikte yapılmalıdır. Ambalajlı ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır. Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir. Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
Tüketici'nin özel istekleri veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ve geri gönderilmeye müsait olmayan mallar, elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallar ve fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen mallar için cayma hakkı kullanılamaz.
İade edilen ürünler için yapılacak ödeme ürün bedeli kadar olup, siparişi oluşturma sırasında ödediğiniz kargo bedeli geri ödenmemektedir.
Hediye çeki ile verdiğiniz siparişlerde ise sadece nakit ödeme tutarı geri iade edilecek olup hediye çekiniz çek kullanım süresi içinde olması durumunda yeniden kullanımı için aktif edilecektir.
İade edeceğiniz ürünün iade koşullarına uygun olmaması durumunda ise ilgili ürün, adresinize alıcı ödemeli kargo ile gönderilecektir.
İADE İŞLEMLERİNİ NASIL GERÇEKLEŞTİREBİLİRİM?
Lütfen iade işlemleri için, ürünü DEPAR’a göndermeden önce aşağıdaki işlemleri yaparak başvuruda bulununuz.
İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.
Faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iadesi için iade faturası düzenlenmelidir. İade faturası, kargo payı dâhil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) düzenlenmelidir.
İADE İŞLEMİ İÇİN;
Lütfen "www.powerport.com.tr" internet sayfasından “Üye Girişi” yapın. “Üye Girişi” menüsü altındaki "Hesabım" linkine tıklayın. Açılan pencereden "Hesabım" sekmesi altındaki "Siparişlerim" linkine tıklayın. Satın aldığınız ürünler arasından iade edeceğiniz ürüne ait siparişi seçin ve "İade ve İptal İşlemleri" yönergelerini izleyin. İade edeceğiniz ürün için belirtilen adımları takip edebilirsiniz.
Lütfen iade ile ilgili "info@powerport.com.tr" e-posta adresine iade nedeni ile ilgili detaylı bildirimde bulununuz.
Ayrıca, "www.powerport.com.tr" internet sayfasının altında bulunan “İletişim” linkine tıklayarak açılan sayfada belirtilen telefon numaraları veya "www.powerport.com.tr" internet sayfasına ulaşılamaması, işlem gerçekleştirilememesi durumunda ise; ürün ambalajı, garanti belgesi veya fatura üzerinde belirtilen firmamız telefon numaraları vasıtası ile “Mesai Saatleri İçerisinde” firmamızın “Müşteri Hizmetleri” personelinden konuyla ilgili yardım alabilirsiniz.
Ürün DEPAR tarafından teslim alındıktan sonra ürünün/ürünlerin, aksesuarları, ambalajı ve faturası kontrol edilecektir.
ARIZALI ÜRÜN BİLDİRİMİ;
Satın aldığınız ürün ile ilgili arıza sorunları yaşadığınızda 14 gün içinde tarafımıza başvuruda bulunabilirsiniz.
Arızalı ürün DEPAR tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları kontrol edilip, test ve incelemeler için Firmamızın Yetkili Teknik Servisleri’e gönderilir. Firmamızın Yetkili Teknik Servisler tarafından verilen rapor doğrultusunda; ürünün belirtilen şekilde sorunlu olduğu tespit edilirse, ürün müşterinin tercihi doğrultusunda en kısa sürede yenisi ile değiştirilir veya ürün bedeli müşteriye iade edilir. Bu durumda tüm kargo giderleri firmamız tarafından karşılanır.
Firmamız Yetkili Teknik Servisi tarafından yapılan testler sonucu ürünün belirtilen şekilde sorunlu olmadığı tespit edilirse ürünün çalıştırılması ile ilgili müşteriye detaylı bilgi verilerek ürün müşteriye geri gönderilir. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz ve tüm kargo giderleri müşteri tarafından karşılanır.
Garanti kapsamındaki ürünlerde kullanıcı hatasından kaynaklanan arıza ve/veya kusurlar, "Kullanıcı Hatası" olarak tespit edilirse; ÜRÜN DEĞİŞİMİ VE ÜCRET İADESİ YAPILMAMAKTADIR. Bu gibi durumlarda tüm kargo giderleri müşteri tarafından karşılanır.
HASARLI ÜRÜN BİLDİRİMİ;
Kargo tarafından size ulaştırılan ürün hasarlı çıkar ise; kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı" hazırlatmalısınız ve ürünü teslim almadan aynı kargo ile geri göndermelisiniz.
Siparişlerinizi kargo görevlisinden teslim almadan önce görevli yanında açıp kontrol etmenizi önemle rica ederiz. Aksi takdirde yapacağınız "Hasar Tespit Tutanağı ve/veya Hasar Bildirimi" kabul edilmeyecektir.
İlgili kargo firması tarafından DEPAR’a ürünün hasarlı olduğuna ilişkin bilgilendirme yapıldığında, tarafınıza en kısa sürede yeni ürün gönderilecektir.
Lütfen durum ile ilgili "info@powerport.com.tr" e-posta adresine "Hasar Tespit Tutanağı ve/veya Hasar Bildirimi" şeklinde detaylı bildirimde bulununuz.
Ayrıca, "www.powerport.com.tr" internet sayfasının altında bulunan “İletişim” linkine tıklayarak açılan sayfada belirtilen telefon numaraları veya "www.powerport.com.tr" internet sayfasına ulaşılamaması, işlem gerçekleştirilememesi durumunda ise; ürün ambalajı, garanti belgesi veya fatura üzerinde belirtilen firmamız telefon numaraları vasıtası ile “Mesai Saatleri İçerisinde” firmamızın “Müşteri Hizmetleri” personelinden konuyla ilgili yardım alabilirsiniz.
EKSİK ÜRÜN/AKSESUAR BİLDİRİMİ;
Size ulaşan faturadaki ürünler ile paket içerisindeki ürünleri karşılaştırınız.
Elinizdeki faturada yazan ürünler paket içerisinde bulunmuyorsa;
Lütfen durum ile ilgili "info@powerport.com.tr" e-posta adresine "Eksik Ürün Bildirimi" şeklinde detaylı bildirimde bulununuz.
Ayrıca, "www.powerport.com.tr" internet sayfasının altında bulunan “İletişim” linkine tıklayarak açılan sayfada belirtilen telefon numaraları veya "www.powerport.com.tr" internet sayfasına ulaşılamaması, işlem gerçekleştirilememesi durumunda ise; ürün ambalajı, garanti belgesi veya fatura üzerinde belirtilen firmamız telefon numaraları vasıtası ile “Mesai Saatleri İçerisinde” firmamızın “Müşteri Hizmetleri” personelinden konuyla ilgili yardım alabilirsiniz.
Firmamız tarafından gerekli incelemeler yapıldıktan sonra, eksik ürün tarafınıza en kısa sürede ücretsiz kargo ile gönderilecektir.
Tedarik durumuna göre siparişiniz kısmi teslimat (siparişinizdeki ürünlerin ayrı ayrı paketlenerek gönderimi) şeklinde gönderilebilir.
Satın aldığınız ürünler içerisinde aparatı/aksesuarı eksik ürün bulunması durumunda ise;
Lütfen durum ile ilgili "info@powerport.com.tr" e-posta adresine "Eksik Aparat/Aksesuar Bildirimi" şeklinde detaylı bildirimde bulununuz.
Ayrıca, "www.powerport.com.tr" internet sayfasının altında bulunan “İletişim” linkine tıklayarak açılan sayfada belirtilen telefon numaraları veya "www.powerport.com.tr" internet sayfasına ulaşılamaması, işlem gerçekleştirilememesi durumunda ise; ürün ambalajı, garanti belgesi veya fatura üzerinde belirtilen firmamız telefon numaraları vasıtası ile “Mesai Saatleri İçerisinde” firmamızın “Müşteri Hizmetleri” personelinden konuyla ilgili yardım alabilirsiniz.
Gerekli inceleme yapıldıktan sonra eksik aparat/aksesuar tarafınıza en kısa sürede ücretsiz kargo ile gönderilecektir.
YANLIŞ ÜRÜN BİLDİRİMİ;
Siparişini verdiğiniz ürün ile paket içerisinden çıkan ürün birbiri ile aynı değilse, ürün elinize geçmesinden itibaren 14 gün içinde;
Lütfen durum ile ilgili "info@powerport.com.tr" e-posta adresine " Yanlış Ürün Bildirimi" şeklinde detaylı bildirimde bulununuz.
Ayrıca, "www.powerport.com.tr" internet sayfasının altında bulunan “İletişim” linkine tıklayarak açılan sayfada belirtilen telefon numaraları veya "www.powerport.com.tr" internet sayfasına ulaşılamaması, işlem gerçekleştirilememesi durumunda ise; ürün ambalajı, garanti belgesi veya fatura üzerinde belirtilen firmamız telefon numaraları vasıtası ile “Mesai Saatleri İçerisinde” firmamızın “Müşteri Hizmetleri” personelinden konuyla ilgili yardım alabilirsiniz.
Firmamız tarafından size gerekli bilgilendirme yapıldıktan sonra ilgili anlaşmalı kargo şirketleri ile firmamız tarafından size verilecek Kargo Numarası vasıtasıyle ürünü ücretsiz olarak (alıcı ödemeli) geri gönderebilirsiniz.
Ürününüz DEPAR tarafından kargodan teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları kontrol edilerek, incelemeye alınır. Firmamız tarafından yapılacak gerekli incelemelerin ardından durumun belirtildiği şekilde olduğuna karar verilirse, doğru ürün tarafınıza en kısa sürede ücretsiz kargo ile gönderilecektir.